Sklep internetowy to ma być Twój najlepszy sprzedawca. Skutecznie pracujący przez 24h. Warto więc, byś o niego zadbał. Profesjonalnie zrealizowany oraz obsługiwany sklep e-commerce jest idealnym sposobem na rozpoczęcie działalności handlowej lub zwiększenie sprzedaży sklepu stacjonarnego. Tworzymy sklepy internetowe w Poznaniu wraz z agencją interaktywną Ciachurski, ale z przyjemnością wykonamy sklep dla partnera z innej części Polski.

Przy realizacji Twojego sklepu interntowego zadbamy o:

  • Przejrzysty wygląd sklepu internetowego
  • Intuicyjną architekturę – łatwą w obsłudze dla klienta
  • Integrację z zewnętrznymi systemami np. e-płatności czy systemy kurierskie
  • Optymalizację sklepu pod SEO - pozycjonowanie

Sklepy internetowe - w pogoni za najlepszymi


Sukces Allegro chciałby powtórzyć zapewne każdy przedsiębiorca, spośród tych, którzy próbują swoich sił w tej branży. Nie jest to jednak łatwe zadanie, bowiem Allegro na swoją obecną pozycję pracowało całe lata. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby odnosić sukcesy w mniejszej skali, chociażby decydując się na podbój niszy rynkowej. Wszystko wszak zaczyna się od dobrego pomysłu, a tych na polskim rynku start-upów przecież nie brakuje. Dość wspomnieć o portalu Wish, który jest dziełem Polaka i jednym z bardziej udanych w skali świata przedsięwzięć z rynku handlu produktami z Chin.

Decydując się na wkroczenie w handel internetowy z dobrym pomysłem warto spojrzeć na inne sklepy internetowe tego typu i zastanowić się, w jaki sposób wyróżnić się spośród ogółu. Oryginalność jest bowiem jednym ze sposobów na zaistnienie w internecie, także na bardzo konkurencyjnym rynku e-commerce. Podstawowym sposobem na mniej typowy wygląd sklepu jest powierzenie wykonania layoutu strony dla profesjonalistów, którzy projektowanie sklepów internetowych mają opanowane do perfekcji i nie posługują się przy tym utartymi schematami, lecz każde z powierzonych zleceń traktują indywidualnie.

Wielkopolska internetowymi projektami bogata


Poznań, będący stolicą historycznej Wielkopolski, to jedne z bardziej znanych miast w naszym kraju, gdzie usługi związane z projektowaniem i tworzeniem stron internetowych są bardzo rozwinięte. Lokalny rynek ma bardzo dobre warunki do rozwoju, bowiem w tym przeszło półmilionowym mieście nasycenie pojawiających się w każdym tygodniu nowych podmiotów z branży handlu internetowego jest bardzo duże.

Sprzyja temu zapewne słynna Wielkopolska zaradność, ale to nie wszystko. Nie byłoby internetowego sukcesu w tym mieście, gdyby nie rzesza wysokiej klasy fachowców internetowych, wykształconych w poznańskich uczelniach wyższych, w tym na Politechnice. Dzięki takiemu zasobowi technicznemu tworzenie sklepów internetowych Poznań, rozumiany jako społeczność, ma wyprowadzone na bardzo wysoki poziom.

Krok do własnego sklepu internetowego


Bez względu jednak na to, czy sklep zostanie stworzony w Poznaniu, czy też w Białymstoku, to dostęp do niego będzie jednakowy z każdego zakątka Polski. Sztuka w tym, aby potencjalny klient chciał wejść na stronę sklepu i poświęcić swój czas na zainteresowanie się oferowanym asortymentem.

Strony internetowe Poznań - kluczowe elementy


Podstawowym elementem, rzucającym się w oczy już w pierwszej chwili po otwarciu witryny, jest kolorystyka i konstrukcja strony. Szczególnie dobitnie da się to odczuć wchodząc pod dany adres z laptopa, gdzie rozmiar ekranu jest mniej komfortowy niż w przypadku tradycyjnego monitora, przez co źle skonstruowana strona od razu będzie słabo wyglądała.

Idealnym rozwiązaniem jest więc dopracowanie wyglądu sklepu w taki sposób, aby po jego otwarciu nie zostać zaatakowanym setką informacji, napływających z każdego kąta ekranu. Oczywiście pewnego nagromadzenia treści na tego typu stronach nie da się uniknąć, jednakże warto pomyśleć o takim podziale na kategorie, aby nie odstręczały one od dalszego wglądu w głąb sklepu.

Od designu do działania sklepu internetowego


Projektowanie sklepów internetowych nie ogranicza się jednakże jedynie do ich wyglądu. Aby serwis www sprawnie funkcjonował, musi mieć swoją przemyślaną konstrukcję. Bezwiedne przeskakiwanie pomiędzy listami produktów nie jest w dzisiejszych czasach zbyt dobrą drogą do sukcesu. Sklepy internetowe naszych czasów powinny być oparte o maksymalną interaktywność i wsparcie dla wędrującego po nim klienta.

Subtelne podpowiedzi, opisujące podstawowe atrybuty produktu, bez konieczności bezpośredniego przechodzenia na jego kartę to bardzo dobre rozwiązanie, stosowane przez coraz większą liczbę internetowych sklepów. Podobnie jak wyświetlanie pod kartą produktu innych, proponowanych towarów, o właściwościach komplementarnych wobec produktu oglądanego, czy też o zbliżonych właściwościach, ale pochodzących od innego producenta.

Tego typu rozwiązania wpływają na spędzanie przez klienta większej ilości czasu na stronie danego sklepu, co z kolei przekłada się na większą ilość sprzedawanych produktów. A o to przecież w internetowym biznesie chodzi.

Sklepy internetowe - jaki system płatności?


Ostatnim z tych najbardziej istotnych elementów sklepu jest system płatności. Czasy gdy na stronie sklepu widniał jedynie numer konta sprzedawcy dawno odeszły już w niepamięć. Obecnie najpowszechniejszym sposobem rozwiązywania tej kwestii jest implementowanie do systemu sklepowego zaawansowanych opcji płatności, pozwalających na przelewanie pieniędzy przez wiele kanałów - od tradycyjnego przelewu internetowego, poprzez korzystanie z Blika, płacenie kartą bankową, czy też korzystanie z kuponów przedpłaconych lub internetowych portfeli.

Niezależnie od ilości płatności dokonywanych danym sposobem warto dodać w swoim sklepie internetowym każdy ze sposobów płatności, bowiem generują one pewien ruch na stronie, który też przekłada się na wzrost sprzedaży.