Pozycjonowanie stron - inwestycja dla Twojej firmy


Pozycjonowanie to najlepsza, długofalowa inwestycja, na jaką możesz zdecydować się jako przedsiębiorca. Bez widoczności strony internetowej w sieci bardzo ciężko jest dziś odnieść sukces w jakiejkolwiek branży na rynku. Posiadanie znanej oraz często odwiedzanej strony pozwoli Ci dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona klientów z Poznania i nie tylko.

Zapewnienie sobie dużego ruchu na stronie nie jest jednak proste. Wszędzie spotkasz się dziś z wielką konkurencją, która utrudnia przedstawienie oferty klientom. Właśnie dlatego pozycjonowanie stron internetowych jest tak wartościowym procesem. Poprzez regularną pracę na rzecz Twojej strony www, zwiększymy jej widoczność na setki branżowych fraz, co w efekcie przyciągnie na stronę nowych klientów.

Czym jest pozycjonowanie stron?

Zacznijmy od tego, że ogromną część ruchu na stronach internetowych generują wyszukiwarki, takie jak Google. Internauta wpisujący w wyszukiwarce określoną frazę otrzymuje długą listę stron internetowych, które zgadzają się z zapytaniem. Jak łatwo można odgadnąć, najwięcej ruchu trafia na te strony, które znajdują się na szczycie tej listy.

Od czego zależy pozycjonowanie stron www?

Okazuje się, że na pozycję strony w wyszukiwarkach ogromny wpływ ma bardzo wiele czynników. Pozycjonowanie to ogólne określenie wszystkich działań, których celem jest właśnie "wybicie" strony na jak najwyższą pozycję. Nie trzeba mówić, że przynosi to ogromne korzyści. Jeśli strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania w popularnych frazach, to natychmiast zaczyna na nią trafiać bardzo wielu internautów.

Z racji tego, że Google działa na zasadzie dość złożonych algorytmów, pozycjonowanie to pojęcie dość szerokie. Można opisać szereg różnych działań, które się do niego zaliczają. Oferujemy kompleksowe pozycjonowanie i wykonywanie wszystkich prac, które mogą być tutaj istotne. Jakie najważniejsze elementy pozycjonowania można wymienić?

Poproś o kontakt


Wypełnij formularz


Rola treści w pozycjonowaniu

Dobra treść strony to dziś jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej pozycji w wyszukiwarce. Dawno już minęły czasy, w których witryny mogły być zapychane nie mającą wielkiego sensu treścią, która z kolei była rozpoznawana przez Google jako wartościowa. Dziś trzeba się faktycznie postarać.

Pozycjonowanie stron www należy zatem zacząć od stwierdzenia, czy witryna jest rzeczywiście merytoryczna. Jeśli prezentuje ona sobą dobry poziom, to w oczach Google będzie ona o wiele bardziej wartościowa. Ponadto sami użytkownicy również będą ją tak postrzegali, co także przekłada się na wzrost liczby odwiedzin.

SXO, czyli SEO + UX

Nikt nie dostarcza nam tak wielu cennych informacji na temat jakości naszej strony, co sami użytkownicy. Analiza internetowa to bardzo ważne narzędzie pozwalające na stwierdzenie, czy strona jest przyjazna dla użytkownika.

Obecne narzędzia do analizy internetowej mogą dostarczyć nam wielu informacji z różnych dziedzin. Są to przede wszystkim dane demograficzne. Wiedza o rzeczach takich jak przeciętny wiek, płeć czy status zawodowy odwiedzających nas osób jest bardzo istotna. Dzięki niej możemy dostosować zarówno treść stron jak i wszystkie działania marketingowe do konkretnych osób.

Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne

Technologia gna do przodu z niesamowitą prędkością. O ile jeszcze kilka lat temu urządzenia mobilne były nowością, a korzystanie z internetu za ich pomocą czymś niezwykłym, o tyle dziś jest to absolutny standard. Absolutnie nie można zatem zamykać się na użytkowników smartfonów i tabletów, bowiem w ten sposób traci się ogromną część użytkowników. Odsetek internautów korzystających do przeglądania z internetu wyłącznie lub głównie z urządzeń mobilnych już dziś jest wysoki, i rośnie z roku na rok.

Trzeba jednak wiedzieć, że dostosowanie strony do potrzeb takich użytkowników to coś znacznie więcej, niż tylko odpowiednie zmniejszenie tekstu tak, aby pasował on do mniejszych ekranów. W wielu przypadkach tworzy się wręcz osobny interface, który wyświetla się jedynie w smartfonach i tabletach.

Do takiej optymalizacji strony należy podejść po prostu od strony użytkownika. Zawsze sprawdzamy, czy obsługa witryny na smartfonie jest dostatecznie intuicyjna i czy wszystkie funkcje są tu łatwo dostępne.

Linkowanie, czyli paliwo dla pozycjonowania

Kwestia ta jest niezwykle istotna dla wartości strony w Google od bardzo dawna. Chodzi o odnośniki zamieszczane na innych witrynach, które prowadzą do pozycjonowanej strony. Zdobycie odpowiedniej ilości dobrych linków tego typu nie jest jednak prostą rzeczą. Ponownie, minęły już czasy, w których w takich kwestiach mogliśmy stawiać na ilość. Dziś coraz istotniejsza jest jakość. Dużą wartość mają linki umieszczone na stronach, które same posiadają w Google mocną pozycję i są uznane za faktycznie dobre.

Można to osiągać na różne sposoby. Bardzo dobrym pomysłem jest współpraca z wartościowymi portalami tematycznymi, które działają w konkretnej dziedzinie. Współpraca może polegać na zamieszczaniu przez nas na takiej stronie własnych treści, w których wplecione są odnośniki. Zyskują na tym obydwie strony. Dawniej linkowanie zewnętrzne opierało się w dużym stopniu na katalogach stron. Dziś ich wartość nie jest już tak wysoka, ale wciąż opłaca się poświęcić temu nieco czasu.

Social media a pozycjonowanie

Istotnym elementem zdobywania ruchu na stronie są dziś portale społecznościowe. W miejscach takich jak Facebook czy Twitter można zdobyć mnóstwo dodatkowego ruchu, jeśli tylko wykorzysta się je w umiejętny sposób.

Profil publiczny na Facebooku to przede wszystkim doskonałe narzędzie do komunikowania się z klientami. Można tam nie tylko umieszczać posty dotyczące własnej działalności, ale także wdawać się z internautami w dyskusje. Jest to niezwykle istotne nie tylko dla strony firmowej, ale również całej firmy. Dzięki działalności w takich miejscach budujemy wizerunek firmy z jednej strony profesjonalnej, a z drugiej otwartej na innych.

Umieszczając na Facebooku wartościowe rzeczy możemy jednocześnie liczyć na to, że zainteresowani użytkownicy będą je udostępniali. W ten sposób zasięg naszych treści zwiększa się błyskawicznie, i docierają one do szerokiego grona odbiorców. Jest to istotne również ze względu na opisane wcześniej linkowanie. Linki umieszczone na portalach społecznościowych również mają swoją wartość.

Optymalizacja treści - klucz w pozycjonowaniu www

Jest to jedna z najważniejszych kwestii, o których wielu ludzi stale zapomina. Na początku powiedzieliśmy, że treść jest niezwykle istotna.


Obok samej jej wartości merytorycznej trzeba jeszcze zadbać o przedstawienie jej w taki sposób, aby jej czytanie było wygodne i przyjemne dla użytkownika. Co wpływa na przejrzystość tekstu?

  • Podział tekstu na akapity. Niedopuszczalne jest stosowanie długich, nieprzerwanych niczym ciągów tekstu.
  • Stosowanie odpowiednich nagłówków. Nagłówek powinien informować czytelnika, o czym będzie traktowała kolejna część tekstu.
  • Teksty wyczerpujące temat. Użytkownicy mogą być rozczarowani stroną, jeśli znajdą na niej teksty jedynie pobieżnie poruszające dane tematy, bez ich wyczerpywania. Przy odpowiednim formatowaniu artykuł może być długi i jednocześnie przystępny w czytaniu.

Z punktu widzenia pozycjonowania istotne jest również stosowanie w tekstach słów kluczowych. To właśnie dzięki nim wyszukiwarka będzie w stanie nakierować internautów na konkretną stronę.

Pozycjonowanie Poznań - daj się znaleźć w internecie

Dlaczego pozycjonowanie jest skuteczne? Przede wszystkim dlatego, że zwiększa widoczność każdej firmy w internecie. Dzięki odpowiednio wykonanemu pozycjonowaniu każda oferta może w krótkim czasie dotrzeć do szerokiego grona nowych odbiorców. Większy ruch na stronie zawsze przekłada się na większe zyski. Sam fakt zajmowania wysokiej pozycji w Google budzi również u internautów zaufanie.

Pozycjonowanie Poznań cennik

Nasze usługi nie posiadają stałych cen. Koszty współpracy ustalamy indywidualnie dla każdego klienta, bowiem w praktyce nie da się ustalić jednej ceny na pozycjonowanie. Wszystko zależy tu od konkretnej frazy. W niektórych przypadkach zdobycie wysokiej pozycji nie wymaga wielkiego trudu, w innych z kolei - jest ogromnym wyzwaniem. Zawsze jednak podejmiemy się współpracy i dołożymy wszelkich starań, aby pomóc naszemu klientowi.

Kontakt