Content marketing – narzędzie promocji XXI wieku


Content marketing to nic innego jak strategia pozwalająca na zdobyciu potencjalnych dla Ciebie klientów. Dzięki publikacji wartościowych treści, opisujących Twoje produkty czy specyfikę firmy, zainteresujemy użytkowników i zachęcimy do kontaktu z Twoją firmą lub do skorzystania z jej asortymentu czy usługi. Content marketing, potocznie nazywany marketingiem treści, tworzy zaangażowanie obydwu stron. Użytkownik chętnie odwiedza Twoją stronę, a my chętnie piszemy dla Ciebie więcej na temat Twoich usług/produktów. Dzięki temu po wizycie na Twojej stronie klient uzyska wszystko na temat interesujących go informacji. Strona stanie się czytelna, przejrzysta i zachęci do współpracy lub kontaktu.

Content marketing to treści przedstawiane w rozmaity sposób. Przybierają one formę artykułów, video, webinariów, wykresów, grafiki czy prezentacji. Treść i publikacja to najważniejszy czynnik dla Google. To ona wpływa na ranking i widoczność w wyszukiwarce. Dzięki wysokiej jakości materiałów dbamy o linkowanie co daje efekt wysokich pozycji. Różnorodna forma content marketingu pozwala na wiarygodny i pożądany dostęp do informacji z daną branżą. Klient cieszy się zaspokojeniem swoich potrzeb, a firma odnosi sukcesu.

Content marketing łączy się również z wirusem marketingowym. Pozwala to na rozprzestrzenienie uzyskanych informacji w sieci. Klient szukający informacji, danych produktów czy usług dzieli się nimi z innymi użytkowaniami. Doskonałym narzędziem do dzielenia się swoimi zdobytymi informacjami jest Twitter, Facebook, Linkedln czy YouTube.

Zalety content marketingu dla firmy


Zalet content marketingu jest wiele, Główne z nich, które zawsze są skuteczne i niezawodne to:

  • skuteczne przyciąganie klientów – ciekawe teksty, odpowiednie grafiki czy trafiające do użytkowników i niezawodne video. To niezbędniki na Twojej stronie, które pozwolą na zainteresowanie potencjalnego klienta oraz wyjaśnienie mu jak działasz, jaki jest cel Twojej strony.
  • rozpoznawalność marki – dzięki trafności contentu w gusta w czytelników zwiększa się zainteresowanie daną marka. Użytkownik czytając o Twoich produktach/usługach łatwiej zapamięta Twoją markę. Ułatwią mu w tym odpowiednie loga czy nawet video z krótkim przekazem. Pozytywna informacja zwrotna będzie korzystna dla obu stron.
  • 37 sekund przeznaczonego czasu na czytanie artykułu– im dłuższa treść tym większe zaangażowanie klienta oraz bliższe związanie się z marką. Wysoka jakość contentu pomoże zwiększyć sprzedaż i osiągnąć oczekiwane rezultaty.

Napisz do nas


Wypełnij formularz



Dlaczego warto zainwestować w content marketing


  • Tańszy od tradycyjnego marketingu – mniejsze koszty na reklamę, a łatwiejszy do wprowadzenia i popularniejszy wśród klientów. Przynosi oszczędności nie zapominając o lepszych rezultatach od tradycyjnego marketingu.
  • odpowiedni w strategiach dla klientów B2B – poznawla na łatwiejszy kontakt z klientem oraz stworzenie stabilnej relacji klient – marka.
  • zwiększa współczynnik konwersji - łatwiejsze dostosowanie do potrzeb klienta – dzięki szczegółowej analizie odwiedzin użytkowników możemy w łatwy sposób dopasować teksty do oczekiwań klienta. Tam gdzie klient poświęca więcej czasu, gdzie jest zainteresowany produktem, my staramy sie dać mu odpowiedni zastrzyk wiedzy aby do nas wrócił.

Agencja content marketing – dlaczego my?


Budowanie relacji z Twoim klientem oraz szeroka analiza ich potrzeb to nasz główny cel. Poprzez reklamę docieramy do użytkowników co buduje zaufanie do Twojej firmy. Codzienna kontrola strony i szeroki wachlarz umiejętności tworzenia strony pozwoli uzyskać Twojej stronie wysokie pozycje.

Ten zrealizowany cel da duże zainteresowanie Twoją branżą wśród potencjalnych klientów oraz zapotrzebowanie na Twoje produkty/usługi. Strategia zostaje przygotowana pod cel Twojej mark. Pozwala to na otrzymanie przez użytkowników wiedzy, którą poszukują. Wiąże się to z dzieleniem zdobytych informacji, kupnem czy zapisaniem do newslettera. Bez względu na budżet, cel czy branżę wdrożymy nasze działania i pomożemy osiągnąć zyski.

SEO content marketing – poszczególne uslugi


a) teksty na stronę

  • główną – trafić z odpowiednią informacją do klienta to główne zadanie w Twoim biznesie. Bez odpowiedniego tekstu już na samym wejściu nie wiele osiągniesz. Ta treść pozwoli na reakcję ze strony odbiorcy jaką oczekujesz. Zadbamy o profesjonalny przekaz odbiorcy na temat Twojej działalności. Tekst na głównej stronie to wysoka pozycja w wyszukiwarce. My linkujemy, Ty cieszysz się korzyściami.
  • opisy kategorii do sklepów – teksty dotyczące danej kategorii, czyli np. meble ogrodowe dotyczą ogólnej specyfikacji danych produktów, ich zalet i zastosowań. Są one konieczne, aby użytkownik zorientował się, jakie produkty sprzedajesz, a także pod wyszukiwarkę Google.

Ciąg dalszy usług


  • opisy produktów do sklepów – to najważniejszy nasz instrument aby przyciągnąć klientów. Kupowanie produktów przez internet to dla klientów duże ryzyko. Odbiorca nie jest w stanie dotknąć, poczuć zapachu czy przymierzyć, a jednak chce się zdecydować na zakup. Nawet najlepszy aparat nie odzwierciedli tego co możemy opisać słowami. Każdy produkt jesteśmy w stanie opisać tak, aby pobudzić wyobraźnie klient i go do siebie przyciągnąć. Na pierwszym miejscu stawiamy zalety i opisujemy tak aby odpowiedzieć na wszystkie pytania odbiorcy.
  • artykuły blogowe – teksty ofertowe na stronie to fundament, lecz nie wszystko. Aby zdobywać jak najwięcej ruchu z Google, musisz nastawić się na tzw.długi ogon – long tail. Poprzez publikowanie rozbudowanych artykułów blogowych odpowiadasz na zapytania użytkowników. Dzięki precyzyjnym poradom, dasz klientom wartość, a oni zrewanżują się kupnem Twoim produktów.

b) Teksty zewnętrzbe

  • artykuły sponsorowane – tego typu treści publikujemy na innych, powiązanych tematycznie z Twoim sklepem serwisach. Omawiamy w nich zagadnienia związane z Twoją branżą. Budujemy dzięki nim wizerunek eksperta z jednej strony, a z 2 wykonujemy działania związane z pozycjonowaniem, czyli zdobywamy mocny link zewnętrzny do Twojego sklepu

Copywriter Poznań – cennik

Czasami, gdy szukasz osoby, która napisze dla Ciebie teksty, wpisujesz w Google copywriter (ew. Kopirajter – spolszczenie). Czasem jednak freelancerzy mają mniej korzystne ceny niż nasza agencja. Jeżeli weźmiesz u nas stronę internetowa lub pozycjonowanie, to treści również będą w korzystniejszej cenie.

Kontakt

Typ usługiCennik
Teksty ofertowe na wwwOd 10 zł netto / 1000 zzs
Opisy kategorii produktówOd 10 zł netto / 1000 zzs
Opisy produktówOd 15 zł netto / 1000 zzs
Artykuły blogoweOd 15 zł netto / 1000 zzs
Artykuły sponsorowaneOd 15 zł netto / 1000 zzs